Filtr cząstek stałych FAP-DPF
Filtr montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych oczyszczający gazy spalinowe z cząstek sadzy.
Gromadzące się w filtrze cząstki sadzy powodują stopniowe zapychanie i utratę jego sprawności. Jeśli pojawił się problem z filtrem w państwa samochodzie,
możemy go skutecznie rozwiązać. Dzięki profesjonalnym urządzeniom diagnostycznym, jesteśmy w stanie zbadać, jakiej konkretnie usterki dotyczy problem.
Diagnostyka, to nie tylko odczyt błędów, ale gównie testy przy użyciu hamowni podwoziowej i obserwacji parametrów silnika związanych z działaniem układu.
Po przeprowadzonej diagnostyce decydujemy, czy filtr nadaje się do regeneracji, czy konieczna jest jego wymiana.
Jeśli filtr nie jest zupełnie zapchany, możemy wprowadzić auto w tryb serwisowy, aby przeprowadzić jego regeneracje.
Zdarzają się sytuację, w których filtr jest całkowicie zużyty, wówczas oferujemy państwu profesjonalne programowe wyłączenie obsługi filtra cząstek stałych.
Jest to najlepsze rozwiązanie, gdyż mamy pewność, iż problem już nigdy nie powróci .
Jesteśmy w stanie wyłączyć obsługę filtra w większości silników diesla. Oddając auto w nasze ręce, mają państwo pewność,
iż usługa wyłączenia DPF-FAP nie przyniesie negatywnych skutków i awarii silnika w przyszłości.
W związku z tym przestrzegamy przed nieumiejętnymi próbami usunięcia tego rozbudowanego systemu.
Najczestsze problemy sytetmu:
-nadmierne zadymienie
-wzrost stanu ilosci oleju w silniku
-spadek mocy silnika
-komunikaty na desce rozdzieleczej zwiazne z systemem flitra czastekk stałych.
Oferujemy usługę wyłączenia układu :
-auta osobowe
-auta dostawcze
-ciagniki,maszyny rolnicze
-maszyny uzytkowe
-ciezarówki: DAF, SCANIA, MAN, VOLVO, MERCEDES, IVECO, RENAULT, FORD CARGO